Air Canada neće ući na tržište bivše Jugoslavije, uprkos ranijim naznakama zbog rastućeg interesovanja u regionu.
Avio kompanija je otkrila svoje planove za širenje za leto 2026. godine, koji se umesto toga fokusiraju na nove rute u drugim delovima Evrope. Od sledeće godine, Air Canada će pokrenuti letove iz Toronta za Budimpeštu i Palma de Majorku, kao i iz Montreala za Kataniju. Pored toga, član Star Alliance će koristiti svoj novi avion Erbas A321XLR na transatlantskim letovima iz Montreala za Tuluz i Edinburg, pored nedavno najavljenih letova za Palmu.
Air Canada obustavila je sezonsku liniju između Toronta i Zagreba nakon pandemije koronavirusa, nakon što je povukla iz upotrebe svoju flotu širokotrupnih aviona Boing 767. Matična avio-kompanija je 2022. godine planirala da preuzme rutu, zakazujući tri nedeljna letnja leta svojim Erbasom A330-300 sa 297 sedišta. Međutim, prodaja karata je obustavljena samo nekoliko nedelja nakon njihovog pokretanja, a linija nikada nije realizovana. Air Canada je ukupno planirala 54 rotacije u svakom pravcu, nudeći 32.076 sedišta između dva grada. Zagreb,ipak, ostaje povezan sa Torontom na sezonskoj liniji preko Air Transat-a.
Ova avio kompanija je ranije napomenula da „razmatra letove između Toronta i Beograda“. Međutim, uprkos liberalnoj prirodi revidiranog bilateralnog Sporazuma o vazdušnom saobraćaju između Kanade i Srbije, sporazum uključuje restriktivnu klauzulu kojom se određene nacionalne avio kompanije ograničavaju na samo dva nedeljna leta, osim ako se drugačije ne dogovori. Istovremeno, Air Serbia je naznačila da letove za Toronto uvrsti u svoj plan ekspanzije ka Severnoj Americi, pa bi ruta mogla biti pokrenuta na sezonskoj osnovi, prenosi ex-yu Aviation News.